Portalul a fost creat cu suportul financiar al Uniunii Europene
Despre campania de informare și promovare “Meserie pe plac, viitor asigurat”
Campania “Meserie pe plac, viitor asigurat” se desfășoară în perioada iunie-august 2017, fiind organizată de Ministerul Educației, cu susținerea financiară a Uniunii Europene. Scopul campaniei este de a informa opinia publică despre realizările importante ale învățământului profesional tehnic și a îmbunătăți imaginea publică a acestui domeniu educațional. În cadrul campaniei de informare vor fi prezentate istorii de succes, spoturi video și audio, materiale destinate elevilor de gimnaziu, vor fi organizate evenimente și dezbateri publice despre perspectivele pe care le oferă astăzi studiile profesional tehnice, precum și o componentă online adresată în special tinerilor.

CE SEMNIFICĂ LOGOUL/SLOGANUL CAMPANIEI?

camp info min

Logoul campaniei “Meserie pe plac, viitor asigurat” reprezintă o palmă realizată din instrumentele diferitor profesii. În felul acesta se transmite mesajul că învățământul profesional se axează în primul rând pe aspecte practice, aici elevii învață și obțin abilități practice care îi ajută să obțină o profesie și să-și găsească un loc de muncă după absolvire. Sloganul campaniei – “Meserie pe plac, viitor asigurat” – inspiră ideea că atunci când se gândesc la continuarea studiilor, atât elevii, cât și părinții, care îi ghidează, urmează să ia în calcul vocația și talentul copilului, posibilitatea angajării ulterioare în câmpul muncii, precum și creșterea în carieră. Practica demonstrează că învățământul profesional tehnic la ora actuală oferă aceste oportunități elevilor. Atât logoul, cât și sloganul campaniei, au fost elaborate și testate împreună cu părinții și elevii, care reprezintă grupurile țintă ale campaniei de informare.